• Hurtig levering
  • SMS Support på 61651435
  • Gratis fragt, på alle beskyttelsesglas
Søg

Retur & Reklamation

Det sker en gang i mellem, at du som kunde får bestilt en forkert varer, eller at varen ikke var ikke helt som forventet.

Så det jo godt du kan fortryde indenfor 14 dage fra modtagelse, og få refunderet dit køb.

Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, så anbefaler vi at du følger nedenstående procedure, for at den kan blive behandlet hurtigst muligt.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Såfremt du ikke afhenter pakken vil pakken blive returneret til os, og de reele omkostninger for returfragt vil modregnes evt. tilbagebetaling.


Procedure ved retur forsendelse til Lowcost.dk: 

 

Skriv en mail til info@lowcost.dk

Angiv dit ordrenummer og skriv at du ønsker at returnere varen, og evt. ønsker at bestille ny korrekt vare. Hvis du ved hvilken vare du ønsker i stedet for, så skriv venligst dette, og ellers så beskriv hvilken vare du ønsker i stedet, så finder vi den til dig og sender et link til denne, således du straks kan købe den via vores hjemmeside.

Afvent vores svar. Vi svarer normalt inden for 24 timer.

Når du har fået svar fra os, så sender du varen retur til nedenstående adresse, og noter dit ordrenummer, samt evt. fakturanr. så vi nemt kan se hvad der skal ske med den, når vi modtager forsendelsen.

 

Adressen er:

Lowcost

Bavnehøj Park 30, 1 tv

3500 Værløse

 

 

 

Ønsker du pengene refunderet, returnere vi betalingen samme dag, som din retur ordre er modtaget. Du vil modtage en kreditnota på mail, som bekræftelse. Bemærk at fra vi beder betalingsudbyder om en returnering, til du har beløbet på din konto – kan der gå ca. 3-4 dage.

 


Bemærk venligst at din fortrydelse skal ske indenfor 14 dage efter du har modtaget produktet, for at du kan benytte dig af din fortrydelsesret.
Du kan også vælge at benytte standard formularen og sende den med retur.

Du kan hente formularen her:

 

Reklamation:

Er dit produkt gået i stykker bedes du kontakte os med det samme. Vi yder 2 års reklamationsret på alle vores produkter.

Er produktet gået i stykker pga. fabrikations eller materiale fejl, kan du gøre brug af din reklamationsret.

Du skal følge nedenstående procedure, hvis dette ønskes. 


Procedure ved reklamation:  

 

Skriv en mail til info@lowcost.dk 

Angiv dit ordrenummer eller fakturanr. og beskriv den defekte vare

Afvent svar fra os.

 

Når du har fået svar fra os, så sendes den defekte vare retur til os, hvis dette aftales.

Adressen er:  

Lowcost

Bavnehøj Park 30, 1 tv

3500 Værløse

 

Når vi har modtaget det defekte produkt retur fra dig, kan vi gøre følgende:

Reparerer det, sende et nyt eller refundere pengene.

Vi sender en mail til dig, med hvad vi vil gøre i den pågældende situation med din vare.

Vi behandler reklamationer samme dag som vi modtager dem, så du hurtigst muligt kan få ombyttet/repareret din vare og få den igen.

 
 

Lowcost yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra modtagelse på fabrikations og materialefejl (mangler).

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter skal efter køber har eller burde have opdaget manglen ske til Lowcost inden rimelig tid.

Reklamere du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for at være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Returforsendelse:

Lowcost tilbyder at du kan returnere med følgende:

Via DAO - betaling for returnering koster 43,75 pakkelabels kan hentes her:

Via GLS - betaling for returnering koster 43,50 pakkelabels kan hentes her:

Vi anbefaler altid at returforsendelse sendes sporet, således du er dækket ved evt. bortkomst.