Retur & Reklamation

Retur og reklamation

Retur

 

Det sker en gang i mellem, at du som kunde får bestilt en forkert varer, eller at varen ikke var ikke helt som forventet.

Så det jo godt du kan sende produktet tilbage til os indenfor 14 dage fra modtagelse, og få refunderet eller byttet dit produkt.

Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, så anbefaler vi at du følger nedenstående procedure, for at den kan blive behandlet hurtigst muligt.

 


Retur

 


Procedure

 

  https://www.modify.dk/media/wysiwyg/Email_Icon.jpg

Skriv en mail til info@lowcost.dk

 

Angiv dit ordrenummer og skriv om du ønsker at returnere varen, eller ombytte den til en anden varer. Hvis du ved hvilken varer du ønsker i stedet for, så skriv venligst dette, og ellers så beskriv hvilken varer du ønsker i stedet, så finder vi den til dig.

 

Afvent vores svar. Vi svarer normalt inden for 24 timer.

 

 
https://www.modify.dk/media/wysiwyg/Email_Icon.jpg


Når du har fået svar fra os, så sender du varen retur til nedenstående adresse, og noter dit ordrernummer, samt evt. faktura nr. så vi nemt kan se hvad der skal ske med den, når vi modtager forsendelsen.

 

Adressen er:

Lowcost

Bavnehøj Park 30, 1 tv

3500 Værløse

 

 

 https://www.modify.dk/media/wysiwyg/Email_Icon.jpg

 

 

Når vi har modtaget din forsendelse, vil vi samme dag behandle denne.

 

Ønskede du en ombytning af varen, vil vi sende den nye vare til dig samme dag, eller lige så snart vi får den hjem, såfremt varen ikke er på lager.

Ønsker du pengene refunderet, returnere vi betalingen samme dag.

 


Bemærk venligst at din fortrydelse skal ske indenfor 14 dage efter du har modtaget produktet, for at du kan benytte dig af din fortrydelsesret.
Du kan også vælge at benytte standard formularen og sende den med retur. Du kan hente formularen her: Fortrydelsesformular

 

Reklamation

 

Er dit produkt gået i stykker skal du kontakte os med det samme. Vi yder 2 års reklamationsret på alle vores produkter.

Er produktet gået istykker pga. fabrikations- eller materiale fejl, kan du gøre brug af din reklamationsret.

Du skal følge nedenstående procedure, hvis dette ønskes.

 


Reklamation

 


Procedure

 

 

https://www.modify.dk/media/wysiwyg/Email_Icon.jpg

 


Skriv en mail til info@lowcost.dk
 

Angiv dit ordrenummer/faktura nr. og beskriv den defekte vare

Afvent svar fra os.

 

 https://www.modify.dk/media/wysiwyg/Email_Icon.jpg

 

Når du har fået svar fra os, så sendes den defekte varer hvis dette aftales.

Adressen er:  

Lowcost

Bavnehøj Park 30, 1 tv

3500 Værløse

 

https://www.modify.dk/media/wysiwyg/Email_Icon.jpg

 

 

Når vi har modtaget det defekte produkt kan vi gøre følgende:

Reparerer det, sende et nyt eller refundere pengene.

Vi sender en mail til dig, med hvad vi vil gøre i den pågældende situation med din vare.

Vi behandler reklamationer samme dag som vi modtager dem, så du hurtigst muligt kan få ombyttet/repareret din varer og få den igen.


Lowcost yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra fakturadato på fabrikations- og materialefejl (mangler). Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter skal efter Køber har eller burde have opdaget manglen ske til Lowcost inden rimelig tid. Reklamere du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for at være rettigdig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Alle udgifter kunden måtte have til demontering/nedtagelse samt montering igen af den defekte vare, afholdes af kunden. 

 

Returforsendelse :

Lowcost tilbyder at du kan returnere via DAO, betaling for returnering koster 39,- , pakkelabels kan hentes her : https://retur.pakkelabels.dk/lowcost

 

Vi anbefaler altid at returforsendelse sendes sporet, således du er dækket ved evt. bortkomst.